Szybki kontakt:
tel. 41 303 26 21 -  fax. 41 303 26 22 - biuro@trofea-sport.pl

Współpraca

7.1. Przedstawione zdjęcia maja wyłącznie charakter poglądowy. Z uwagi na różnice technologiczne druku, kolory mogą odbiegać od rzeczywistej kolorystyki towaru.

7.2. Emblematy pokazane przy nowej kolekcji pucharów na rok 2013, maja charakter poglądowy i nie są wliczone w cenę pucharu.

Katalog i ceny stanowią jedynie informacje handlowa i nie mogą być uznane za ofertę w rozumieniu art. 66.Ust. 1 pkt. 5 Kodeksu Cywilnego.

Mimo dołożenia przez nas wszystkich starań, zamieszczone zdjęcia mogą nie odzwierciedlać stanu rzeczywistego prezentowanych produktów. Ceny zawierają podatek VAT 23%.

6.1. Dostarczony towar pozostaje własnością firmy Trofea Sport Poland Sp z o.o. do momentu całkowitego uregulowania rachunku.

W przypadku gdy dostarczony towar został sprzedany dalej lub wykorzystany, klient nieodwołalnie zaoferuje nam cesje należności przysługujących mu z tytułu sprzedaży lub wykorzystania towaru. Cesja nabiera ważności w momencie akceptacji jej przez firmę Trofea Sport Poland Sp z o.o.

5.1. Ze względu na to że towar dostarczany jest firmami kurierskimi mogą pojawić się uszkodzenia wynikające z winy przewoźnika.

5.2. Reklamacje jakościowe oraz ilościowe przyjmowane są w terminie 7 dni roboczych od daty wysyłki towaru. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane, dlatego prosimy po otrzymaniu przesyłki o sprawdzenie jej zawartości.

5.3. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie na naszym formularzu ,,Reklamacja”, który dostępny jest na stronie internetowej lub w naszej firmie. Inna forma reklamacji nie będzie uznana i traktowana będzie jako niezłożona.

5.4. Zwrot reklamowanego towaru należy uzgodnić z osoba odpowiedzialna w firmie za reklamacje, jeżeli zdecydują się Państwo na odesłanie towaru bez wiedzy pracownika firmy, nie zostanie on przyjęty.

5.4. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

5.5. Nasz towar jest ubezpieczony, dlatego prosimy, aby zwrócili Państwo uwagę w momencie odbioru, czy karton w którym jest towar nie uległ widocznemu zniszczeniu. Jeżeli okaże się że karton, w którym jest towar uległ zniszczeniu, prosimy o spisanie protokołu szkody lub skontaktowanie się z nami.

4.1. Nadruki wykonujemy TERMOTRANSFEREM, LASEREM oraz FREZEM

4.2. Czas realizacji zlecenia grawerskiego wynosi 2 dni roboze, od momentu przesłania potwierdzonego zamówienia przez klienta.

4.3. Projekty zleceń grawerskich przesyłane są do klienta (e-mailem lub faxem) w celu potwierdzenia jego poprawności. Klient jest zobowiązany zaakceptować projekt i przesłać go zwrotnie do firmy.

4.4. Wszelkie projekty przysyłane przez klientów powinny być zapisane w formacie czytanym przez program Corel Draw. Przesłanie w inny programie może spowodować opóźnienia w realizacji zlecenia i naliczenie dodatkowej opłaty za opracowanie grafiki.

4.5. Jednorazowe opracowanie grafiki wynosi 29,00 zł brutto.

3.1. Standardowo zamówienie kompletowane oraz realizowane jest w dniu jego złożenia i dostarczane do odbiorcy przez firmę kurierska.

3.2. Firma Trofea Sport Poland Sp. z o.o. - zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia jeżeli:

    • w danym dniu otrzyma dużą ilość zleceń, dotyczy to w szczególności miesięcy kwiecień, maj, czerwiec,

    • zamówienie jest złożone np. (statuetki szklane, grawerowanie),

    • gdy zamówieni jest bardzo złożone.

3.3. Firma odmówi realizacji zamówienia klientowi, który nie dotrzymuje terminów płatności, lub ma przeterminowane płatności.

3.4. Czas dostawy gwarantowany przez firmę kurierska wynosi 1 dzień roboczy.

3.5. Koszt transportu doliczany jest do faktury i wynosi:

    • firmami kurierskimi 17,00 zł netto za paczkę do 30 kg,
    • opłata za pobranie 8,00 zł netto.

3.6. Wszelkie zmiany w opłatach za transport towaru wymagają indywidualnych ustaleń z pracownikiem odpowiedzialnym za wysyłki firmy Trofea Sport Poland Sp. z o.o.

2.1. Gotówka

2.2. Przelew (warunkiem odroczonego terminu płatność jest dostarczenie dokumentów firmy tj. NIP, REGON. KRS lub wpis do ewidencji) oraz brak zaległości płatniczych.

2.3. Pobranie (płatne pracownikowi firmy kurierskiej w chwili odbioru towaru).

2.4. Przedpłata (wpłata na konto po wystawieniu dokumentu księgowego dodatkowo 3% rabatu).

2.5. Nie realizujemy wysyłek (na przelew) na podstawie paragonu.

1.1. Zamówienie powinno zawierać:

    • pełne dane płatnika oraz zamawiającego,
    • osobę do kontaktu wraz z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail,
    • miejsce dostarczenia towaru,
    • dokładna specyfikacje zamówionych towarów, czytelna treść grawerki z przypisaniem jej do produktu.

1.2. Zamówienia można składać telefonicznie, e-mailem, listowanie lub przez sklep internetowy.

1.3. W przypadku zamówień złożonych telefonicznie firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki.

1.4. Ceny podane w katalogu zawierają podatek VAT 23%

1.5. Nowi klienci przy trzech pierwszych dostawach płaca za niego z góry (przelew) lub za pobraniem przy odbiorze (płatne pracownikowi firmy kurierskiej).

1.6. Zamówienia niekompletne uważa się za niezłożone i takie zamówienia są nie realizowane. W takim przypadku firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w jego realizacji.

Go to top