Szybki kontakt:
tel. 41 303 26 21 -  fax. 41 303 26 22 - biuro@trofea-sport.pl

5.1. Ze względu na to że towar dostarczany jest firmami kurierskimi mogą pojawić się uszkodzenia wynikające z winy przewoźnika.

5.2. Reklamacje jakościowe oraz ilościowe przyjmowane są w terminie 7 dni roboczych od daty wysyłki towaru. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane, dlatego prosimy po otrzymaniu przesyłki o sprawdzenie jej zawartości.

5.3. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie na naszym formularzu ,,Reklamacja”, który dostępny jest na stronie internetowej lub w naszej firmie. Inna forma reklamacji nie będzie uznana i traktowana będzie jako niezłożona.

5.4. Zwrot reklamowanego towaru należy uzgodnić z osoba odpowiedzialna w firmie za reklamacje, jeżeli zdecydują się Państwo na odesłanie towaru bez wiedzy pracownika firmy, nie zostanie on przyjęty.

5.4. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

5.5. Nasz towar jest ubezpieczony, dlatego prosimy, aby zwrócili Państwo uwagę w momencie odbioru, czy karton w którym jest towar nie uległ widocznemu zniszczeniu. Jeżeli okaże się że karton, w którym jest towar uległ zniszczeniu, prosimy o spisanie protokołu szkody lub skontaktowanie się z nami.

Go to top